dimarts, 18 de maig del 2010

Wednesday, 19th May 2010. 1st C eso.

Avui començarem amb els examens orals, així que esteu atents per quan vos toqui i mentres feu aquestes tasques sense molestar ni fer massa renou.

  • Primer, intenta traduir al quadernet aquestes frases. Vos podeu ajudar entre vosaltres:

a) Avui està ploent. Ahir feia sol. ( verb fer en aquesta frase: was)

b) La meva assignatura preferida és la educació física.

c) La primera classe d'avui era la de matemàtiques.

d) Jo normalment m'aixec a les set i quart.

e) D'on ets tu? - Jo sóc de França.

f) We have got ten teachers this year.

g) My school last year was Blanquerna Primary School.

h) What are you doing now?- I'm listening to music.

i) There are some carrots and there is some cheese on the kitchen table.

j) Are there any libraries in the city? - Yes, there are two.

( FEINA PER MIQUEL ANGEL I AINA )

Primer, traduiu aquestes frases al vostre quadernet:

a) Ell és un nin alt.

b) A mi m'agraden ( m'agraden= I like) les matemàtiques i la història.

c) A l'escola tenim deu professors aquest any. ( aquest any = this year)

d) Hi ha algunes galletes sobre la taula.

e) Avui fa sol.

f) Yesterday it was cloudy and cold.

g) Is there an apple in the fridge?- Yes, there is. ( Fridge= gelera)

H) We were at school yesterday morning. (yesterday= ahir)

i) My birthday is the first of January. ( Birthday = aniversari)

Ara, aquí tens les activitats a fer. Copia una frase o paraula apresa de cada exercici al quadernet.

  • 1, 2, 3 ( verb to be in past)
  • 1 ( memory game school subjects)
  • 1, 2, 3 ( food vocabulary)
  • 1, 2, 3, 4 ( there is/there are)

Això és tot per avui. Fins la setmana que ve.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada